I Love JB

Thursday 2 February 2012

TADAA..... BESDAY PRESENT...

Masa bulan Disember besday aku celebrate kat PD wah!! sangat syok woooo....
ye la ape yg penting niat yg baik kalau x de hadiah just "wish" je pun dah ok kot...
(ape plak kot2 betul la tu...)

Ni aku nak cer sikit psl  besday present yg aku dpt dr my MR. HENSEM... jeng..jeng..jeng...
niat kat hati mcm nak request something je ngan dia tapiii..............
mcm boleh kan... ala boleh aje wat muka x bersalah je la.... hahaha (mcm x biasa buat kan )

Erm.. 1 hari tu (sebelum sampai hari jadi la) aku berbual ngan hubby konon2nya nak membangkitkan cerita panas la.. cerita ape?? HADIAH HARI JADI la.... (hari jadi??? ape punya ayat da...), aku pun ckp la ngan my MR.HENSEM,

aku : "B besday honey dah nak sampai ada hadiah x?" (dengan muka x malunya aku tanya ek)
hubby : "honey nak ape?"
aku : "ha??? boleh request ke B?"
hubby : "boleh nak ape ckp je la nanti tgk la boleh ke x?"
aku : " ooooyeaaahhhhh...... sebenarnya honey nak request something boleh x B??"
hubby : "cakap je la ape dia"
aku : "boleh x besday honey ni B x yah la belikan hadiah yg mahal2... honey cuma nak B hadiahkan OVEN je so boleh la buat cookies"
hubby :" erm.. tgk la x de budget la.. tgk la keadaan ek"

erm... memang betul pun masa 31/12/2011 memang x de hadiaah dari hubby aku.. aku pun x nak la ckp banyak just diamkan diri, (nak mintak sangat kang dia kata aku mendesak plak)
x pe la kalau x de janji dia ingt lg pun tepat jam 12 dia dah wish kat aku siap kiss..kiss... lg... ok la tu ek...
(bersyukur ape dia ingt besday aku kan...)

Dengan redha aku pun terima la statement yg dia bg pd aku X DE BUDGET nak wat mcmne kan...

La.... diam x diam.. dah masuk bulan Feb ke? cepatnya rasa kan....
Tup..tup.. 28/1/2012 hubby bawa aku ke kedai basikal (dia nak wat hape g kedai basikal ni bukan ke dia daha da basikal nak ape lg ni?)
Rupannya sampai sana dia nak belikan aku basikal... dia kata "honey B belikan basikal sorry lambat bg hadiah"... (erm... ada jugak ke? bukan ke aku nak OVEN) x pe la basikal pun basikal la b.... (ikhlas tau terima )

"honey nak basikal mcmne?" ish!! aku mana tahu kan bab2 basikal ni.. "x pe la B pilihkan la honey ikut je"
ceh!!2 ayat baik kan aku... hahahah...

At last dia pun pilihkan tuk aku..

tadaaaaaaaaaaa...............

ni la basikal yg dia belikan tuk aku..nice kan...


X terkata ape hanya ucapan

TERIMA KASIH B HONEY SAYANG B SELAMANYA.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...