I Love JB

Tuesday 31 January 2012

CHINESE NEW YEAR HOLIDAY!!1

GONG XI FA CHAI

Cuti tahun baru cina tahun ni aku cuti panjang..(macam biasa cuti lama wooo), seminggu aku cuti tahun baru cina.. ha??? cuti lama mana nak pergi kan????  pikir punya pikir akhirnya aku pilih ke........... Kuala Lumpur je..hahahah (bunyi mcm jauh kan tapi key ell je),

Ala bukan ape last minit plan memang mcmni, kali ni aku g ngan keluarga Nira my BEST FRIEND FOR EVER ngan (mcm biasa memang aku akan holiday ngan family dia)... so JOM!!!! kita g SUNWAY LAGOON... hahaha

Nak jdkan cerita my hubby yg hensem tu x pernah g SUNWAY LAGOON (aku pun x pernah g jugak) so dia beriya nak sangat g sana... so nak sedapkan hati & berbincang semua pun setuju kesana kitaorg pun g la kesana...

Bertolak pd 22hb Jan 2011 Ahad pg2 dah keluar... balik 23hb Jan 2011 Isnin  kejap je kan... psl on 24 tu my hubby yg hensem tu dah keje...ala............ tapi nak wat mcmne dah keje kan... Tapi bila sampai JOHOR je x gak sambung keje psl dia kene demam yg teruk sampai seminggu so dok umah je la hubby...

x nak la cer panjang ce tgk pic holiday kitaorg




i feel gud...


smile.... me wif mr. hensem


yg tgh tu budak sekolah yg kiri & kanan tu sweet 20 ok..

we r BFF
Cuperman kecik x cabo nak nek ketapi
kami di depan hotel
makan malam kami...
kami pelancong dari Britain
cuperman kecik comel kan...

OTW ke Petaling Street pinjam anak mona kejap comel kan dia..






kuat ke cik an dokong tu


mem besar ada bodyguard kiri kanan..hhuhuhu


anak patung 


we love each other


kami dapat jam... tuko je ngan wristband


ENJOY THE HOLIDAY!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...