I Love JB

Saturday 4 February 2012

KESUKAAN ARWAH MAK.....

Kesukaan arwah mak aku yang paling ketara masa aku kecik2 dulu memang aku x leh lupa.. sampai aku pun terjebak sama... (cuma sekrang je mc x brapa nak suka), ce korang bayangkan la ek... pantang ada mesti dia ada kat situ... x nafikan la nama aku pun x banyak sikit mempengaruhi kesukaan (kalau ikut dari cerita arwah mak la)... MAIZA THULSIMA tu la nama aku... lain dr yg lain boleh kira sape yg sama nama ngan aku...huhuhuh  ce tgk muka aku... ce tgk muka aku... ada ke mcm mix??? hahahah ntah ler ada org yang ckp tapi x pernah plak menIYAkan ape yg diaorg ckp kan...

So berbalik pd cer KESUKAAN ARWAH MAK hehehe.. ape korang nak tau??
ok2 la... sebenarnya arwah mak aku memang peminat setia filem2 hidunstan sampai ada bahasa hindustan yg dia faham & boleh bertutur... hebatkan.... ye my mom memang hebat dr semua segi...

Tapi kalau korang nak tahu filem2 hindustan zaman dulu2 memang berbeza & sangat best!!! (tu aku rasa la psl aku selalu join arwah mak tgk), erm.. selain dr wanita2 hidustan cantik2 di INDIA ni pun terkenal ngan tarian.. diaorg semua memang pandai menari kan..kan..kan...

Filem2 dulu memang X LAPUK DITELAN ZAMAN mcm cerita P.RAMLEE tu kan.. korang tgk la sampai berpuluh kali tetap x boring kan.... (aku salah sorang peminat filem P.RAMLEE)...

Antara filem yang aku & arwah tgk cerita suspen GUMNAAM filem pd tahun 1965..wah!!! lama kan.. masa cer ni launch pun aku x lahir lg.. so bygkan la mcmne bileg jd kegilaan tgk cer ni.. semua disebabkan ARWAH MAK la... welll mak aku memang terbaik!!! hahahah...

Jommmm!!! aku bg korang layan salah 1 lagu yg menyeramkan pd masa aku tgk dolu2 (dolu2 rasa seram tau bila lagu ni keluar) korang kene feel cer ni dr awal baru tahu jln cerita sebenarnya.....




dengar...dengar..jangan x dengar





layan....................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...