I Love JB

Sunday 19 February 2012

MOOD X HABIS OMBAK RINDU

Ombak Rindu....

erm... modd tetiba je.. entry kali ni saje nak bg krang  layan lagu ni.... aku rasa bukan takat filem ni meletop tapi lagu2 dalam filem ni pun memang very der.... hahah mood tetiba je kan ptg2 ni layan YouTube kat umah sorang sementara tunggu Mr. Hensem balik dr kerja...

Well aku rasa la lagu ni dr mood tgh meletop filem ni kat wayang sampai la sekrang ni jd kegilaan aku... asal dengar lagu ni kat mana2 je mesti mcm nak separuh gile aku di buatnya,... mana x nya konon2 mcm terbygkan Haris@Aaron Aziz... jd mcm feel kejap ... hahaha... fanatik sangat kan.. bukan fanatik ni tapi berHANTU k lagu ni... aku rasa nice song & lirik pun memang cantik cun je...

jom kita dengar LAGU OMBAK RINDU bukan layan bunyi OMBAK kat pantai k.. psl aku bukan di pantai friend....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...