I Love JB

Wednesday 6 June 2012

Rinduuu.....

Erm... semenjak dah jadi mummy ni kan... semua benda aku x sempat nak buat,.. al-maklumla dah ada baby...
so masa banyak aku luangkan ngan baby aku tu...

rindunya kat anak mummy ni..... pic ni snap masa otw nak balik kg.

Sekrang kalau aku balik keje je mcm x sabar2 nak g amik dia kat umah babysitter....
Bila aku sampai kat umah babysitter dia dah hulurkan tangan tanda nak mintak aku dukung dia...
(wahhh!!! dia dah kenal la sape mumy dia..) seronok bila tgk perkembangan anak kita ni kan...

Sekrang ni Thaqif dah pandai gelek2 kan badan bila dengar lagu.... bijak sungguh anak mummy ni...
baru la aku terasa perasaan seorang ibu bila rindu ngan anak2 dia kan... mcm aku la padahal g keje je dah terasa rindu sangat ngan asyraf...

KAU LA PENGHIBUR HATI KU.. KAU LA PENGUBAT HATI KU.. KAU LA PENAWAR HATI KU... KAU LAH SEGALANYA.... macam lagu fav aku  .....



Ni nak cerita hobi terbaru asyraf, dia suka sangat gigit/hisap jari kaki...
mengikut kata org dulu2 kalau dia wat mcmni tandanya nak dpt adik lg/ nak adik sebagai teman....
huhuhuh asyraf ni memang pembawa rezeki dalam keluarga kami...
kalau betul la nak dpt adik alhamdulilah....... bersyukur kepadamu YA ALLAH...


tgk la... macam2 la anak mummy ni...


Tu kata org dulu2 la... org tua2.... tapi boleh jadi betul sebab kebanyakan terjadi tau... tu psl la fakta tu kadang2 kita leh pikir betul....

Bila duduk sorang2 tgh2 buat keje mesti terbayang muka dia... (dah x rasa ngan babah dia lg dah...hehehe)
ni pun baru beberapa jam dah terasa rindu sangaaaaaattttt ngan anak mummy ni...
keletahnya buat aku syg sangat dengan dia...

Syukur alhamdulilah sebab dia dah semakin bijak & membesar...

Asyraf....Asyraf.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...