I Love JB

Thursday 1 December 2011

Johor Premium Outlet a dream come true for shopaholics

JOHOR PREMIUM OUTLET




erm... aku dah lama dengar psl project ni tapi x tahu plak ada PREMIUN OUTLET kat sini..wah!!! (nampak sangat aku ni x baca berita kan) so smlm kawan aku dtg opis dr MOUNT AUSTIN psl urusan keje, kitaorg pun KEPOH2 la psl tempat ni wah!!! x sangka aku kat kulai ni ada tempat mcmni kira aku bangga gak la dok kat kulai....
HALLOOOOOOO!!!!!  sape2 yg ckp kulai x best tu , mari dtg sini tgk la ape yg ada di kulai (tetiba jd kerek plak aku), yeah!! yeah!!! bual2 punya bual semua nak g sana almaklumla baru 1st opening tuk jualan (belum LAUNCHING lg k),hati aku ni membuak2 nak g, terus capai HP call my hubby...

Honey : "hubby hari ni balik kol brapa?"
Hubby : " kol 6 nape?"
Honey : "x de la ingtkan nak ajak hubby g tempat baru jom la mlm ni kita g ek...just window2 je..."
Hubby : "ala tunggu la cuti nanti sabtu ke B penat la"
Honey : " ala kalau B ajak x pe honey ajak x boleh ok la x pe la"

eik??? tetiba aku leh merajuk ek.. ni sebab hati meronta2 nak g tempat berhantu tu...hahahahaha...
bil sampai kat umah aku pun masak la mcm biasa, langsung x ckp ape2 pun gan hubby dia balik aku wat bodo (dosa ja ko at cm tu) ala konon2 aku merajuk la kalau aku merajuk ada la alsan aku nak g sana.. (kuang ajo ek), dah makan dah solat isyak, tetiba aku nampak hubby dah hensem2 dalam hati aku (aik dia ni nak g mana plak)

Honey : "B nak g mana ni hensem2?"
Hubby : " la kata nak g indahpura jom la siap cepat"

aku pun terpinga2 ha??? betul ke dia nak ajak aku ni... ape lg org dah bg green light aku pun berdesup la siap..hahahah (mengada kana aku.. yes!!! tektik merajuk aku menjd )

mula2 masa dlm perjalanan tu hubby ckp x tahu tempat, aku ckp la jln je la nanti kita tahu la tempat tu, dekat ngan sekolah FON YEW, so jln punya jln aku ngan hubby heran gak la psl selalunya jln kat indahpura ni lengang je kurang kreta lalu lalang, tapi mlm smlm banyak plak kreta... aku ckp ngan hubby jgn risau parking banyak, psl aku dengar kawan aku ckp parking besar gile!!


tadaaaaaaaaa......... aku dah sampai mak ai punya la ramai umat manusia.. aku fikir org x ramai psl baru je bukak, parking yg ckp banyak pun dah tinggal sikit je...aduh!!!
bila aku masuk je dlm kawasan tu fuyooooo!!! cantiknya tempat ni mcm ala2 kat putra jaya gitu.,,....huuhu

bila sampai jln2 je dulu tapi masa tgj jenjalan ternampak 1 tulisan..

SALES!!! 20%-70%

ffuyoooo tergamam aku syok masuk semua kedai memang offer masuk kat foossil je wallet dr RM150 jd RM50 gile x? last sekali aku masuk PADINNI & VINCCI offer la sangat (padahal kedai ni dekat je ngan pintu masuk aku g last sekali), offer beb!! seluar dr RM99 jd RM23, baju kameja dr RM69 jd RM25 T-Shirt jd RM9, kasuttttttttttttttt adoyai!!! RM20 sepasanag la der.... mau x gile jdnya memang kene ngan budget aku...
kononnya wat baik la ngan hubby aku nak POW dia... tapi syg... tup2..tup.. hubby x bawa duit yg banyak so dia kata g cr ATM, tgk pd MAP memang ada ATM,tapi nape aku cr x de ek??? atau aku yg x jumpa... memang x de rezeki aku tuk beli... ye la kata window ni window la sangat....
bila balik muncung sedepa taktik merajuk lg sekali, then hubby pun ckp x pela esok kita dtg lg k...kan dekat je...

wah!!!! dengar hubby ckp mcm tu rasa mcm nak melompat je...(contol ja..control ja...)

so hari ni aku akan g lg wat kali ke 2...jgn marah friends......

masa aku g banyak gak la brg berjenam yg ada antaranya...















jom ramai2 datang ke KULAIJAYA...hihihihih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...