I Love JB

Thursday 22 December 2011

BUMBLE BEE FOR RAYYAN..... BERTUKO JADI SUPERMAN MONTEL...

masa 12/12/2011 aku g celebration BIRTHDAY for RAYYAN..
RAYYAN ni anak my besty so kira anak sedara la jugak kan.. aku panggil dia yeyern je.. comel kan panggilan tu.. sesuai ngan orgnya..
nak jd kan cer sebelum majlis ni aku ngan "ama" (yeyern panggil ibu dia ama) agak sibuk la nak siapkan majlis ni termasuk la mokde yg tukang arrange game & order cake... eh aku pun sibuk jugak ke?? nak sibuk jugak x kira...aku ditugaskan untuk order kuih ... kuih yg aku order apam polkadot tapi x polkadot (erm.. mcmne tu?) yeah design tukar kepada bee oren.. (agaknya kaler kuning dah habis kot) mokde ditugaskan untuk order cake yg ala2 lembu x jd... nampak tompok2 lembu pun ok la mokde.. (sebab yeyern suka tgk lembu).. rasanya sekitar majlis tu sangat meriah sebab semua yg hadir agak sporting la.. sebab hadirkan diri mengikut theme kecuali yg x ikut la.. ( ala leh kira brapa ketul je) aku pun excited tuhan je yg tahu.... (mcm anak aku plak)..


k cer pls baju semua nak ikut theme KUNING ala2 lebah la kan... so sebelum tu cr la BESDAY BOY baju BEE... kat mall2... (dengan harapan yeyern mesti comel ngan baju BEE dia...) cr pun cr akhirnya jumpa... wah!!! sangat comel baju tu.. (tapi dalam hati muat ke?) tup..tup... ibu yeyern call bgtahu yg vaju BEE tu... yeyern x muat!!!! ALAMAK!!!! x muat???? erm.. ape nak wat sebab comel sangat..nampaknya MEY MEY la yg dpt pakai baju tu at last jumpa la baju SUPERMAN... (tu pun baju mandi...) ape pun yeyern tetap nampak comel.....ngeeeee.... tapi x pe la nampak sikit kelainan org semua pakai KUNING dia pakai biru so memang nampak lain kan.. org leh tahu sape BESDAY BOY....

ni la family yeyern
'ama" + yeyern + ayah
"nape yeyern nanak nengok camera??"
"yeyern tgh ayang cat la cik aja"

hadiah???wah!!! alhamdulilah murah rezeki yeyern banyak dpt hadiah di usia 2 TAHUN yeah!! yeah!! yeah!!! yeyern dah 2 YEARS!! aku bg ape??? of course la grand!!! grand x grand sangat la.... my hubby cik eddy beriya sangat nak belikan si yeyern ni BASIKAL walhal budak tu baru 2 tahun kayuh pun x tahu.. jgn kata kayuh nak naik pun payah erm... jawabnya "ama" la jd mangsa menolak..hahahah.. a;a kitaorg belikan BASIKAL dengan kaler peberet cik eddy OREN.... masa mula2 dpt hadiah tu yeyern mcm malu2 dr jauh je tgk2.. org pegang dia just say... 'angan!!!" bila org dah wat x tahu dia pun mula la dtg belek BASIKAL OREN dia tu...huhuh... anyway kat sini aku tunjuk sikit2 sekitar majlis yeyern yg penuh dengan LEBAH2.....

alhamdulilah banyakkan hadiah yeyern...
tu dia BASIKAL OREN
eh ecah??? hamboi!!! 

upsss!!! ni bukan yeyern ok... comel x BEE kecik ni... gile x comel lebah kecik ni  yg besar tu NJI & MEY MEY.... (mey mey tu sebab dia kuat nangis termeme)

lupa kan aje muka org yg tgh makan ni memang x hingat!! lg2 yg baju  pink tu memang x kene tema..

cuper!!!!!!


suka dapat present UPIN & IPIN..

lebah-lebah tgh standby nak nyanyi besday song tuk yeyern

hancur kek tu SUPERMAN kecik cuit2...
tangan dia comel....

NOR IZZ RAYYAN BIN NORAZLI
cayang yeyern...


HAPPY BESDAY YEYERN!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...