I Love JB

Monday 15 July 2013

Niaga...Niaga...

Entri kali ni nak cerita pasal kesibukan orang di bulan ramadhan ni kan.. sempena bulan puasa ni ramai yang mengambil kesempatan untuk berniaga.. macam2 lah diaorg berniaga...selain menjual kat bazaar ramadhan yang menjual pelbagai jenis juadah berbuka puasa ada jugak yang berniaga macam baju...kuih raya.. dan lain2

Wokey lah aku pun nak jugak ambil peluang perniagaan ni.. tapi bukan lah yang hebat2 je.. sekadar menolong ahli keluarga yang meniaga je. Tahun ni aku berehat dari sibukkan dr untuk berniaga di bulan puasa. Ok2 lah nak cite panjang pun nanti makin melalut kan bek aku bgtahu ape perniagaan yang aku nak promot kat korang semua...jeng...jeng..

1st aku nak promot ROTI JOHN WOW!!! kenapa WOW?? haaa tu la korang x tahu specialnya Roti John ni.. selain dari rasanya yang WOW! & bahan dalam Roti John ni yang banyak ... yang tukang membuat ni pun WOW!!! hahahah... kenapa aku cakap WOW sebab yang buat ni adalah abang aku sendri..hehehe (opkos la nak cakap family sendri bagus kan)..
Jadi bagi Penduduk Bandar Putra jom singgah ke gerai Roti John Wow! di simpang masuk jalan merbuk cuma RM3.00 saje.. terangkat seyyyyhhhh... Untuk tempahan pun boleh juga,, sila pm saya atau telefon di no. 0167058474 / 0177003020 (abg Halim) 







2nd aku nak promot untuk hidangan hari raya pulak tada.....





KERISIK HOME MADE kalau dulu nak masak rendang ker.. masak laksa joho ker... mesti nak kene tumbuk lah... semua nak kene buat sendiri kan.. kadi sekarang ni x perlu lagi risau tu semua sebab dah ada KERISIK HOME MADE dari saya.. tak mahal murah je berbanding ngan kudrat yang membuat kerisik ni mana nak tunggu kepala keperangan dengan api yang sangat2 slow.. memang tak sabar kan.. so ape tunggu lagi sekarang ni order je... jom order cuma RM10 untuk 1/2kg je...


Mari kita sokong product orang melayu hehehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...