I Love JB

Friday 11 January 2013

Ready!!!!!


Ok I’am ready to fly…. Bukan nak terbang ye tapi nak berangkat g holiday….
Nak hureyyyy sangat pun x leh la, sebab hero si kecik tu tinggal la… sedih pun ada tapi kalau x g bila lg kan…

Now dah check in pun…. Jadi nak ke tidak kene jugak pergi kan…. X pe la nanti balik mummy belikan Thaqif menan ngan baju k… (nak bawak bear yang ada bau dia la.. buat hilang rindu)




 Cite pasal check in erm.... confirm & sure masa g bawak beg hanya 1 je.. bila sampai sana dah beli macam2 confirm & sure beg dah jadi 2/3 beg.... caya x???? kalau korang x caya kene caya gak... huhuhu... lg pun niat g sana memang aku nak shopping tuk hari raya... raye???? (huh! kan lama lagi) memang la lama sebagai persiadaan awal jadi x la aku bazirkan duit yang aku bawak tu ngan beli barang yg ntah ape2 ntah kan... so better aku prepare tuk hari raya untuk kami bertiga... yehhhaaaaa!!!


Gambar ehsan google


Aku kayooooo… kalau kat Indonesia ni dah kira kayo da…. Sebab 1 juta lebih tu… sape nak bg tu… aku dah kira kaya la… tu kalau dengan RM dengan nombor2 yang beso2 kan.. bila dengan Rp (Rupiah) agak suam2 je la….boleh la dari x de kan..

Sebenarnya aku ni x tahu nak beli ape?? Dan x tahu ape yang best kat sana jadi aku bawak duit pun x banyak la… x pe la.. beli je ape yang boleh di beli & agak2 boleh untuk wat raya jadi xyah la kuar lagi $$$ bila nak dekat raya kan..... hehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...