I Love JB

Friday 6 January 2012

HAPPY BIRTHDAY TO U... HAPPY BIRTHDAY TO U,.,, HAPPY BIRTHDAY TO U,., HAPPY BIRTHDAY TO U....

HAPPY BIRTHDAY TO U...


tu la lagu yg dinyanyikan oleh semua rakan2 aku & family aku pd tanggal 31 DISEMBER 2011..
terharu sangat ingtkan masa besday aku x de la plak org nak raikan sebab dah agak tua la jugak kan...anyway walupun celebrate lewat 1 hari tapi kemeriahan tu terasa la.. keikhlasan pd semua yg raikan nampak sangat...
tu la nak ucapkan TERIMA KASIH banyak2 pd semua2 yg meraikan, & ucapan2 yg sangat bermakna & sangat dihargai , baik drkawan2 kat FB, maupun kawan2 dunia nyata (kawan2 aku la send pakai SMS je..)
erm... x lupa jugak la (mcm ucapan dlm RADIO plak) pd semua AHLI KELUARGA yg bg ucapan pd aku...


BESDAY aku yg x seberappa di raikan oleh kawan2 aku kat DESARU sambil piknik... sebenarnya ni idea aku nk g DESARU just tuk piknik je x terpikir pun nak celeb besday aku kan... tapi tup...tup... ada plak KEK sponsor by my BFF Anna, ayat dia pd aku "sebelum ape2 aku nak mintak maaf psl kek kecik je" pd aku kek kecik bukan persoalannya tapi yg paling penting KEIKHLASAN kan... anyway thank a lot Anna...


Dalam x di sangka ada plak jeng..jeng..jeng... HADIAH dr my BFF diaorg ni kemba so hadiah diaorg kongsi .. it's ok la pren janji ikhlas lg pun aku x harap pun sekadar ucapan pun dah bersyukur..anyway masih ada jugak org yg ingt aku... thanks to Nira & Nina bg rantai loket pure pearl... so nice & pd kyla & adik yg memeriahkan lg piknik kita & wish dr korang... thanks...


Malam plak, kakak ipar aku wat BBQ kat umah dia sambil celeb besday aku lg... wah!!! baik kan kakak ipar aku... siap belikan kek lg... yummyyy!!! sedap kek tu beli kat VERBENA.... ucapan SELAMAT ULANG TAHUN pun dah cukup bg aku... tapi kalau org nak bg lebih ape salahnya ...hahaha..
malam tu semua la kita "AHLI KELUARGA" ada kat umah abg aku...

ni nk bgtahu korang yg wat aku terharu ni ucapan dr kawan2 aku


dr ROHANA

my dearest friend forever Jaja Eddy... aku ucapkan hapy besday yg ke "tut". Best lahir akhir2 ni muda selalu kan.... aku doakan ko sihat & makin sihat disampingEddy Junaidi a.k.a AARON, dipermudahkan dan dberkati xkira apa jua yg dilakukan, diimpikan dan dhajatkan. aku sayang ko....and semua BFF aku...."


dr TATY

"Happy Besday dear smga pnjng umr n dimurahkn rezeki....smga dilindungi,diberkati,diberi kesihatan yg baik & dikurniankn cahaya mata ASAP...AMIN"

dr SEMAH

"hepi besday my best friend...mg dipnjg kn umo,mrh rezki dan sentiasa dirahmati oleh allah swt......mg ape yg dihajati akan dimakbulkan oleh-Nya.......amin......"


DR NIRA

"Hepi besday.....walaupun ko dapat sambut besday cuma sehari....ko ttp muda g2!.. Aku ucapkan selamat panjang umur dan di murahkan rezeki....semoga thn depan membawa seribu keindahan utk ko.."


MSG DR KAKAK AKU (ALANG)

"A'kum, happy birthday adik ku syg.alangdoakan semoga dipanjangkan umur ,dimurahkan rezeki dan dikurniakan zuriat insyallah amin..." (wat aku menangis baca msg ni terharu ye la aku kan dah x de mak ngan ayah so bila dpt msg dr kakak aku yg dah lama aku x berhubung buat aku sebak), dia sempat lg kirim kan spaghetti kesukaan aku yg dia masak sebab dia x dpt dtg... sebab dia ckp dia tahu aku suka spaghetti tu yg dia buat.. baik kan kakak aku....


ape pun ucapan dr semua aku ucapkan JUTAAN TERIMA KASIIH atas ucapan yg ikhlas tu.. di harap doa dr semua kawan & keluarga diberkati & dimakbulkan....

korang mesti pelik kan x de ucapan dr my HUBBY, bukan x de ada tepat kol 12 mlm hubby aku dah wish pd aku & bg aku hadiah... so touch!!! 

kat sini aku tunjuk sikit2 je la suasan celeb BESDAY aku...



yeah!!! dpt kek thanks Anna
banyakkan makanan kitaorg...masing2 bawa makanan


BBQ
dapat hadiah dr Nira & Nina
org sebelah tu langsung x pedulikan wife dia dpt hadiah..

time tu jugak nak pakai...


celebrate ngan family,, yg ni semua anak sedara yg aku pangku tu  amni  (cucu)

jgn marah potong kek lg..

my family

that's my brother

my two sister in-law

that's my niece

sempat niaga lg...jgn marah...

BBQ lg...

that's me & my hubby


ape pun thanks to semua.. & aku rasa happy x terhingga... ape pun dah genap 29 tahun ..2012 aku dah 30.. owhhhhh tidakkkk!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...