I Love JB

Wednesday 18 January 2012

KAIN PELEKAT LA..LA..LA..

kain pelekat la..la..la..la... kain pelekat la..la..la..la.. kain pelekat la..la..la...

kalau ikut dr cerita kakak2 aku masa aku kecik2 SUKA SANGAT!! lagu ni, siap berjoget2 lg...
(kakak saya ckp comel je masa tu mana x comel sebab kecik lg..), memang comel pun... (kalau x diri sendri yg puji sape lg kan hahahah)

Kalau lagu ni keluar je kat radio mesti kuatkan sambil berjoget (comelkan saya masa kecik hahah..)
Mak & Bak aku sanggup beli kaset & piring hitam ANUAR ZAIN (dolu2 kan pakai kaset & piring hitam), biasa la anak manja (anak bongsu) so nak ape je dpt kan... x dpt pun mesti nak kene dptkan jugak, kesian mak bapak aku masa tu, degil kan aku? kalau nangis siap guling2 lg.. (tu bukan manja tapi mengada2 lebih tu..hahah). 



Dulu umah aku ada set radio yang siap ngan boleh main piring hitam (dolu2 panggil piring hitam, sekrang dah jd cekera padat), pemain kaset pun ada, tu tuk dalam kreta, piring hitam kat umah... hahahahah oleh kerana family aku semua minat muzik so x de la tuk abg2 aku layan kaerenah aku yang comel tu (ye ke? sambil wat muka x kose) berjoget2 kat depan set radio...


anyway sampai sekrang aku  masih suka lagu tu tau!!! hahahaha 






** sweet memory~~~~~










ORIGINAL SONG BY ANUAR & ELINA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...