I Love JB

Wednesday 13 February 2013

Dapat Ang Pow lagi....


Huh!!! Baru brapa hari x update blog dah rasa rindu nak update… rasa mcm nak tengok.. nak tengok… nak update.. nak update… almaklumla cuti lama so terpakse la jugak la mencutikan blog… huhuhuhu..

Aku cuti CNY ni Cuma 4 hari je… amik yg wajib je.. tu pun Sabtu my boss bg free cuti the day before CNY, hehehehe… (selamat cuti aku…) cuti pun aku Cuma g holiday dekat3 je kat Mutiara Motor Resort Tanjung Sedeli… wokey!!!wokey!! hari ni nak cite pasal ANG POW!!!

13/2/2013 aku “setat” naik keje…. Sampai2 je kat opis aku jadi pelik sebab tetiba mangga 1 lagi kat pintu ni hilang…. Dalam hati aku cakap.. (aikkkk mana g mangga ni hilang kea tau ada orang….), aku pun bukak la pintu mcm biasa… bila pintu papan terbukak lagi la wat aku pelik bin ajaib…. Aikkkk???? Nape lampu terbukak ni… (bulu roma aku dah mula meremang dah….), kuatkan semangat & beranikan diri terus ke opis… aku Nampak “ekon” terbukak.. lampu terbukak…(aikkk ape dah jadi ni) mulanya aku sangka kan Ms. Pak yang masuk awal pagi tadi sebab tengok dari segi mangga coklat yang terbiar je letak kat atas rak kasut tu,…. (selalu dia mcm tu la) tapi x mungkin la.. aku g tempat dia mcm x sentuh ape pun…erm… so aku pun terus bukak la lampu semua (yg mana belum bukak lagi) bukak “ekon” yang lg 1 belum bukak) semua la yang perlu di on kan. Lepas dari tu aku terus g kat meja aku…..

mangga yg boss aku letak je mcmni kat rak kasut.. hahaha...


Bila aku sampai kat meja aku lagi la aku pelik…. (ada ang pow???? X kan pencuri tu bg ang pow kot..), hati jadi x sedap aku terus call member aku(sebelum tu dia sms ckp ikan busuk cuti..ikan busuk tu budak opis aku yg lg sorang), dia x jawab plak… selang 10 minit dia call back… aku pun tanya la.. nape opis  terbukak … lampu ..”ekon” semua terbukak.. ada sape2 masuk opis ker?? Lg 1 ada ang pow la atas meja I”… rupanya boss pagi tadi kol 8 dah sampai opis bukak lampu… semua… hahahaa(org cina kalau nak “setat” naik keje selepas cuti tahun baru cina dia akan mulakan dengan awal so kene dtg opis awal baru la ang ma…) rupanya boss yg bg ang pow…

hehehe copy dr instaplace


Rasanya sebelum cuti dah bg ang pow.. ni dapat lagi…. (rezeki jgn di tolak.. musuh jgn di cari) huhuhu… rezeki… rezeki.. bertambah la ang pow aku… walaupun x banyak dpt ang pow.. tapi isi dalam…. Hehehehehe…

walaupun x banyak tapi isi dalam.. alhamdulilah...

Happy Chinese New Year bosss….



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...