I Love JB

Tuesday 29 November 2011

KERJA OH!! KERJA!!!

'kerja oh kerja"

alamak!! hari ni dah 29hb, aku x siapkan lg preparation filling tuk akhir tahun adoiiii!!!! (tu la terhengeh2 lg)
hari ni pg2 lg aku dah mengadap PC nak siapkan keje (psl takut x siap habis la aku kene petir ngan boss!!!!)
sampai org dtg pun aku x sedar kat depan pintu..(aku tukang buka pintu so almaklumla je la),

pening pale aku bila tgk file yg berlambak kat atas meja aku, punya la kusyuk aku wat jarum jam tu dah kol 11.30am. alamak!!!! aku x siapkan lg nak masak ape hari ni..(biasala masak kat opis psl aku ni rajin sangat nak keluar opis...jimat duit minyak kreta wooooo), ape lg berdesup aku g pantry keluarkan ayam.. hari ni masak kari ayam je la...

ok...ok.... sambung cer psl keje... tgh2 wat keje .......aku terdengar sore..
"ja.. u dah call org yg u ckp smlm ke?"

alamak!! aku betul2 terlupa yg aku nak call lawyer firm sebab nak confirmkan psl kes baru ni...adoiii x tahu la sejak 2 menjak ni aku asik lupa je...(banyak sangat minum air semut kot.. tu yg jd lupa manjang)

tgh hari rehat jap g makan (masak sendri ok kari ayam!!!!!!!!!! )
jam dah kol 3 woi!!!! keje x siap lg.... mampos aku...

sebenarnya dah 2 minggu keje tu tunggu atas meja aku tu la.. org soh wat keje g men PESBOK tu yg keje jd AMEKAW!!!
esok dateline woi!!!! esok dateline woi!!!!! tolong!!!! tolong!!!!

(nampaknya memang x siap hari ni... ) so MORAL OF THE STORY ...JGN MEN PESBUK waktu keje.....
hahahahah (padan muka ko ja...) kadang2 pikir balik PESBUK  meman berhantu...

bila dah kol 4.30 keje x siap lg..mcmne nak wat ni... (nak wat ape lg..siap sedia la kene petir!!!!)

yes!!!! esok kan hari last aku rasa boleh la siapkan  file yg tinggal.......




ala.... dah x banyak pun... (dengan nada KEREK).. tu dia... tinggal ni je so esok pagi sebelum tghhari confirm boleh settle lepas tu aku dah boleh angkat tangan...
argggghhhhhhh!!!!!!!!!!! yeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!

huhuhuhu.......

PERINGATAN JANGAN MEN PESBUK WAKTU KEJE (nanti jd mcm aku keje x siap..waaawaaaaaaaaa)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...