I Love JB

Wednesday 23 November 2011

HARIMAU MALAYSIA MENGAUM!!!!!!! CAYA LA!!!

Ni nak cer psl bola plak..(tetiba aku ni leh minat bole plak.. kira TERminat la ni), ok sambung balik psl bola, mcm korang tahu bola sinonim ngan rakyat MALAYSIA, bola kan RAJA SUKAN di MALAYSIA. 
Nak pendekkan cer pd mlm aku tgk bola...(ceh tgk bola tu) aku tgk sorang2 memandangkan my hubby kene keje mlm.... (rasa mcm nak soh dia MC kehkehkeh....cuti dah habis oiii MC je la yg tinggal). masa tgh syok tgk bola berSEMANGAT aku tgk, jap2 hubby kol.. bukan ape kol hanya nak tanya "ha.. honey dah brapa score?" adoiiii kol nak tanya tu je.. bek dia x yah keje MC je kan... tapi kan SEMANGAT  kuat beb bila tgk bola mcmni, mana x nya tgk bola sambil MENGupdate status kat FB..hahaha
tapi semangat MALAYSIA vs INDONESIA memang terbako  beb...(kita bako..!! kita bako...!!) hahah.. tapi pe pun yeah!!yeah!! SAYA BANGGA JD ANAK MALAYSIA!!!... ayat tu la yg wat friendlist aku dr indon terbako sampai blok aku dr FB dia..hahah jahatnya aku (time game je lepas tu udah2 ler).. game mlm tu hampir kol 12 kalau x silap aku..(aku dah ngantuk gile dah time tu) hubby punya psl soh tolong tgk aku gagahkan jugak la mata aku yg dah nak tertutop tu.. aku bangga sebab rakyat malaysia sangat kool (dlm bahasa melayu betul aku ni) ye la dengan rakyat INDONESIA yg ramai dengan kata2 yg kesat kami sangat kool... bertarung punya bertarung AKHIRNYA.... EMAS KAMI PUNYA.. NGAUMMMMMMM!!!! caya la HARIMAU MALAYA...(mcm ko tahu sangat la ja tgk bola)... ape pun walaupun ape pun kita jgn la terlalu angkuh oleh kerana sesuatu perlawanan saje (bola la) tgk mcm indonesia sikap rakyat INDONESIA memang nampak sangat x bertamadun sampai ada yg mati hanya kerana tgk bola saje... jd kita rakyat MALAYSIA jgn la jd mcm tu..

MALAYSIA BOLEH!!! MALAYSIA BOLEH!!!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...