I Love JB

Friday 24 April 2015

Azzara Rose Zulaiqha

Assalamualaikum...

Azzara Rose Zulaiqha nama diberi...
upssss ni bukan adik Thaqif yer tapi dia sepupu Thaqif kira adik jugak lah...
ni aku nak cerita... biras aku baru jer selamat lahirkan baby gurl ...

Setiap ibu dan pasangan mesti ingin kan zuriat dari darah daging sendiri kan macam tu jugak aku dan hubby tapi ape kan daya ALLAH lebih mengetahui segalanya…. jadi dengan lahirnya bayi baru dalam keluarga MOKTHSIM semakin ceria lagi lah rumah atok kat APING BARAT tu….serius actually iam so xcited nak ada baby bila Zulaiqha lahir jer aku betul2 teruja walaupun bukan aku yang melahirkan…hehehehe

Azzara Rose Zulaiqha
Mula2 aku fikir nama dia Zarith Zulaikha best kan nama tu.... secantik orgnya in shaa allah... rupanya Bonda dan Babah dia ada pilihan hati sendiri...

Seronok kan bila dapat melahirkan bayi sendri dan melihat zuriat kita lahir ke dunia.. Sape2 yang mengenali diri ku ini pasti tahu kan aku sebenarnya belum diberi kesempatan untuk melahirkan bayi sendri...

Pabila lahirnya Zulaiqha terasa sedih plak aku tgk raut wajahnya... bukan sedih sebab ape cuma aku rasa sedih betapa indahnya ciptaan ALLAH....

Aku teringin... sangat... aku ingin sangat... tapi ape kan daya mungkin ada hikmah dan sebab kenapa aku belum di beri peluang tu walaupun aku dah pernah mengalami 2x keguguran....

Aku redha dan syukur segala ujian dariNYA... walaupun macm tu aku tetap di berikan kebahagiaan dengan kehadiran Thaqif Asyraf Junaidi sebagai penyeri hidup kitaorg... semoga Thaqif menjadi anak yang soleh dan bijak pandai 1 hari nanti...





Azzara??? Rose??? atau Zulaiqha??? erm... masih belum tahu aku nk panggil dia ape.... mula2 panggil dia Zarith tapi nama sudah di tukar maka aku akan panggil dia iqa cute kan sape yang nama iqa ni....

Pada mulanya nampak macam rupa Bonda dia... bila dia dah celik mata dah membesar hari demi hari muka berubah sebijik muka babah dia....x kisah lah janji sihat dan cukup sifat alhamdulilah....

Gugurl???? dalam keluarga suami aku ape yang aku nampak jika seorang akan melahirkan anak lelaki makan berterusan la anak dia lelaki ... hehehehe.... sebab???? sebab Abg ipar aku anak dia 4 orang semua lelaki dan sampai akhir bila aku tegur biras aku suruh tambah lagi mana lah tahu perempuan dia terus cakap cukup lah heheheheh it's so funny kan...

Akak ipar aku no. 2 plak ada anak 3 orang semua pun lelaki jugak hehehehe secara kebetulan atau memang betul2 keluarga suami aku macam tu.... meh kita tgk lagi akak ipar aku yg no. 3... jeng..jeng..jeng... ada 3 orang anak dan .... semua perempuan... hehehehehe... dana ku pun x sure bila turn aku macam mana plak kan.... dan korang rasa adik bradik Zulaiqha ni semua lelaki atau perempuan??? hehehehe... mari kita lihat nanti....




Taraaaa..... iqa dah botak lah... hehehe... ape pun mummy akan doa kan semoga iqa menjadi ank yang solehah serta berjaya dengan cemerlang 1 hari nanti .... mummy tumpang gembira dan tumpang kasih dan sayang pada semua anak sedara mummy.... alhamdulilah....


Terima Kasih hubby ku sayang kerana setia bersama honey sampai ke hari ni ... alhamdulilah....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...