I Love JB

Tuesday 5 March 2013

Seluar idaman weeeeeeee........


Psssssstttttt……
Alhamdullah akhirnya dapat jugak aku ngan suar skinny jeans.. yang selama ni aku idam2 kan… bukan aku x mampu nak beli & bukan aku x boleh nak beli.. tapi disebab kan size yang tak mengizinkan aku memakai suar ni…waaaaaaaaaa…….. Nampak sangat aku dah gemok kan….

Kalau dulu semua pakaian aku size budak2 je.. suar pun sama.. almaklum la sejak dah jadi isteri orang ni badan pun macam di pam2… anyway walaupun aku ni gemok alhamdulilah sudahhampir 9 tahun usia perkawinan kitaorg tau….

Ok la balik pd cite suar skinny jeans ni… abis dah selalu sangat org asik post kat FB psal skinny jeans la… jap2 je ada je yg post jualan suar ni… aku dah la gemok so memang x berani la aku nak beli online kang kalau x muat kang x pasal2 x boleh return.. menyesal x sudah la aku…. So now aku rasa happy sebab boleh memakai suar ni.. (budget hebat sebab mungkin kurus sikit sebab boleh masuk) hahahaha…. Nampak sangat mummy ni JAKUN wawawa… wei!!!wei!!! aku dah la x menyoping tau ( x tahu la bahasa ape yang ko guna ni ja men hentam saje la)



Dengan rasa xcited aku pun soh la hubby snap pic ni…

“hubby tolong snap kan pic honey jap”

“nak wat ape?”

“amik je la”

Confirm dia x tahu yang aku nak cite ngan korang betapa excitednya aku dapat suar ni… (over kan) tengok je la siap tunjuk peace lagi… hahahaha…
Ni aku nak cite ni yang wat aku lagi excited & happy sebab aku x kuar $$ pun… semuanya my hubby yang hensem busuk2 ni yang bayo…kejadian berlaku masa aku temankan hubby g bazaar karat JB (ala kat bazaar karat hje pun bukan kat mall bagai ok), tup..tup.. aku ternampak ada 1 gerai ni jual suar kaler2 yang tergantung kat kanopi dia… so aku pun singgah je la kejap konon2 nya nak tengok2 je bila hati dah berkenan mula la dialog ni kuar..

“B suar ni lawo kan.. dah lama honey nak beli suar ni”

(aku pun letak balik supaya lakonan aku Nampak real)

“honey nak ke suar tu?”

“nak tapi belum gaji lagi so x dpt la nak beli”

“kalau honey nak amik je la B belikan”

Dengar je B cakap macam tu aku ape lagi x melepaskan ofer yang dtg kejap je ni..terus aku mintak size ngan akak yang jual tu…ada x size beso untuk aku… nasib baik la akak tu cakap ada sampai size XXL so confirm la aku ni size XXL kan…
Weeeeeeeee………… sebelum beli aku mintak la suggestion dengan orang yang tukang bayo ni kaler ape yang lawo… so my hubby yang hensem busuk2 ni choose kaler oren (oren memang kaler peberet dia), aku pun ok je la janji dia suka 
tengok aku…. Wei!wei!!! RM30 je weiii!!!

Anyway thanks a lot hubby ku sayang…..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...