I Love JB

Friday 15 March 2013

Reunion (Cuti Tahun Baru Cina Day 2)


Assalamualaikum.. rasanya dah tergantung lama sangat dah cite reunion… so sorry la sebab sibuk & x de mood so memang x update la…

Ok kali ni kita sambung plak cite reunion ni day 2 (dah nak balik la).  Kira-kira agenda tuk last day x de aktiviti pun tapi memandangkan smlmnya kita  x de wat program melainkan malam, jadi suka yang sepatutnya setat semalam di tunda pada pg day 2.

 Pada hari ke 2 tu pagi2 lg dah bangun nak sarapan, kononnya sarapan kol 7.30 pagi (aje awal giler ni) aku ni kelam kabut nak siapkkan anak aku tuk g sarapan, Thaqif x mandi pun sebab awal sangat so aku x mandikan Cuma salin pampers & baju je. Bila dah siap semua kitaorg pun gerak la nk g dewan makan tuk sarapan, Bila sampai dewan aku ingtkan ramai beno la yg dah sampai rupanya HARAMMM!!! X de pun Cuma brapa ketul je yang sampai, yang lain bangun lambat kot psl mlm tadi tido lewat..huhuu…

Lepas makan segala si SAKILA & ALONG  pun survey2 la tempat nak wat game, so diaorg choose tuk wat kat depan dewan makan je, so kat sini macam2 ragam & aksi yang korang leh tengok gara2 game bebudak ni… game bebudak???? Game bebudak la yang fun & seronok kan… mcm biasa la markah tuk game ni di kumpul & dicampur dengan game malam tadi akan di total kan markah baru la dapat tahu sape menang & sape kalah.

Tapi sebelum tu diaorg ni sempat plak berjimba kat pantai..(aku x boleh la anak aku susah di kawal bila kat pantai kang)

en.yot mcm nak erk..erk... je..

sempat lg korang ek... ijai manja2 plak

ce teka kaki sape ni


ni la bunga mangga laong masa kawin nanti

tangan sape yg terbalik tu!!



Jom kita layan gambar lagi

pondok rehat

game ni aku champion

membawa diri

acara cari gula dalam tepung

get ready sape yg kene duduk ngan aku ni

suka budak2 ni dapat hadiah

rehat jap lepas game

acara kanak2 aku pun x pasti acara ape ni

lari dalam guni bocor..(guni team aku bocor)

kerusi beracun (kila pegang hp ada lagu bukan gelek ye)

tumpas jugak akhirnya

ikat tali lari bersama

sebenarnya sesi tuk budak2, tapi 2 org beso ni lebih plak

lari dalam guni


Team ape2 aje dapat no. 1

no. 3

no. 2

no. 4 team aku la tu sian kan...

lepas game sesi photo shoot

Lepas dah penat bersukan kitaorg pun penat sangat, so kitaorg pun terus masuk bilik masing2 untuk rehatkan diri sebelum nak g dewan makan untuk lunch terakhir kitaorg kat MMR, siap2 bila jam dah kol 12.00 pm aku pun terus packing barang masuk dalam kreta & terus ke dewan makan untuk makan tgh hari…

ni la dewan makan kitaorg


Dalam perjalanan nak ke dewan tu aku terperasan plak mamat2 ni leh posing2 sebelum g makan…



Masa sangat mencemburui kita jadi terpakse makan cepat2 untuk check out dr chalet tu.. masa tgh makan sampai plak kawan kitaorg 1 lg yang x sempat join program ni tapi datang jugak la untuk jumpa kengkawan sambil kepoh2 jap… huhuhu

terselah kekepohan tu dik... (tanya khabar)

Lepas puas berbual jam pun dah kol 1 ptg jadi kitaorg perlu beredar.. sebelum beredar kene la amik gambo dulu tuk kenang-kenangan.. bila lagi kan…








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...