I Love JB

Thursday 13 December 2012

Rindu blogggg....

Terasa rindu plak nak update blog ni.. erm... macam dah lama sangat aku x mengupdatekan blog kesayangan aku ni. erm... bz??? memey ler... sejak ada si kepoh kecik tu memang bz nak jengah blog pun asik x sempat je.. almaklumla mana ngan keje lagi.. ngan layan kemas umah lagi.. bila free je hero kecik dah bangun.. adoiiiii now!! rindu plak nak update blog...

Arrrghhhh!!! x yah cakap banyak la mari kita update blog ni...
Tapi nak update ape???
Sebenarnya banyak cerita aku nak update tapi tak kan la nak masukkan semua dalam 1 masa kan.. so slow2 la.. macam org cina kata "man..man.. " hehehehe...

Nak kata bz macam biasa la ... tapi sejak ada HP canggih yang boleh whatsapp aku lupakan diri aku ngan blog wat seketika... kacang lupakan kulit kan.. hahaha bukan lupa cuma kemaruk sangat ngann whatsapp.,... (nampak bebno aku ni jakon kan..)

Tapi baru2 ni ada la antara kawan2 yang tanya nak update blog dia x boleh.. (dia tanya aku sedangkan aku pun dah lama x update blog so la friend).. tetiba je macam terdetik aku nak update blog aku yang ntah ape2 ni.. hehehe....

So bermula la hari ni dalam sejarah bahawa aku mengupdatekan blog untuk sekian lama telah menyepikan diri.. Nak cerita best masih fresh... (fresh la sangat) so ni kita kasi panaskan badan dulu k.. esok2 kita sambung cerita hangat kita tu k...

Chow

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...