I Love JB

Sunday 30 December 2012

I’am ready to fly….



I’am ready to fly….
Yess!!! Nak kata happy nak fly pun x jugak tapi pujuk la jugak hati yang x happy ni untuk happy sebab x lama lagi dah nak fly ke oversea… (oversea ke?). Bulan Januari ni aku akan bertolak ke JOGJAKARTA untuk melancong ngan kawan-kawan opis yang di tanggung oleh company aku… hoyeahhhh!!! Best kan dengar… memang la dah nama dengan opis dah sah2 la company yang tanggung kan.. so aku memang beruntung sebab x perlu kuat $$ untuk bayar duit flight ticket+hotel+makan semua ditanggung HALAL oleh company aku… wawawa…..
Ye la dah nama support aku cuma bawak duit poket je la tuk beli ape2 yang patut… x yah nak kerek sangat la.. aku Cuma bawak RM500 je… ntah cukup ke tidak boleh la beli je ape yg patut x yah nak over sangat kan…
Niat di hati Cuma nak beli kan mak mertua+kakak ipar+akak aku kain telekung itu pun kalau murah la.. dengar cite batik2 je yang murah… aku x dpt bygkan batik yang macam mana yang diaorg dok cite ni… kalau kain batik bek x payah woooiiittt… boleh la ek dari x de langsung…
Alang2 dah sampai sana bershopping habis la aku tuk standby raya… mari kita carikkkk kainnnnnn…. Itu pun kalau murah… senang cite semua benda yang aku beli nak murah je… jadi kalau murah dapat la aku beli banyak sikit hehehe almaklumla Cuma bawak duit sikit je…
Weeeeeeeeeeeeee………  x sabarnya nak shoppinggggg!!! Tapi yang jadi masalah aku skrang ni adalah masalah RINDU aku pada anak bujang aku nanti… macam mana la nanti keadaan aku bila rindu pada dia… orang kata kalau kita takut kita ni terlalu rindu sangat kita bawak la baju dia yang belum dia cuci untuk pengubat rindu….waaaaaaaaaaa mummy rindu THAQIF ASYRAF….

Waaaaaaaa cite lebih kang x jadi g jugak aku kang.. asik teringat kan HERO aku je… dah..dah… meh ler kita mengisikan KAD PUTIH ni untuk masuk ke Negara orang ya….





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...