I Love JB

Monday 30 July 2012

DAH SEMINGGU.....

Dah seminggu Thaqif demam akhirnya alhamdulilah.. dia dah ok.....

Berkat bawak g urut kat umah kakak aku ( dia memang pandai urut), ada la 2/3 kali bawak g urut dia dah ok... Baru ni la aku rasa perasaan seorang ibu bila mana anaknya sakit lama x baik... Kalau dulu arwah mak aku mesti ada sebelah aku bila aku sakit.. almaklumla aku ni kan selalu sangat kene demam / sakit lain... (antibodi x kuat la).. so now aku dapat rasakan ape perasaan arwah mak aku masa jaga aku time tu... ni bila Thaqif dah boleh bermain... dah boleh senyum/ketawa.. lega sikit hati aku...cuma dia masih x boleh nak makan lagi...

Kalau sebelum demam selera dia alhamdulilah sangat mengkagumkan... aku pun syok je kalau suapkan dia makan... tapi masa dia demam tu doc ada ckp yg tekak dia bengkak... (of course la sakit nak telan kan), alangkan kita yang diewasa pun kalau sakit tekak sakitnya makkk aiiii, ni kan pulak baby kan.. ape dia tahu cuma nangis je la pandai kan...

Tapi tadi babysitter Thaqif ada ckp yg dia dah nak makan.... wahhhh!!! alhamdulilah aku dah mula la senyum lebar gembira+happy (happy ngan gembira tu x sama ke?)+ teruja semua ada sebab my baby dah nak makan semula.... ye la lepas seminggu x nak makan habis susut badan anak mummy yg babam ni...












Kini dia dah tersenyum... kini dia dah ketawa.,.. hehehehe.....
anak mummy demam nak besar kan...
Lepas je baik demam mcm2 benda dia pandai....
dia dah pandai jalan..(dah lari pun x sangka sebab baru 10 bulan)
dia dah pandai merajuk...
dia dah pandai nak ajak jln2 nek motor... (babah la kene bawak)

hehehe.... murah rezeki anak mummy ni... demam je dapat hadiah kreta baru...
baik demam je babah belikan dia katil (playpen) ngan kasut raya (converse lagi)...
ape pun..

AKU BERSYUKUR KEPADA MU YA ALLAH TELAH MEMBERIKAN KESIHATAN YANG BAIK KEPADA PUTERA KAMI DARI SEHARI KE SEHARI SEHINGGA PULIH SEPENUHNYA....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...