I Love JB

Wednesday 18 July 2012

CAP SINGA LAUT (CSL)

Assalamualaikum....

Erm.... dah lamanya x update blog ni... tetiba rasa rindu plak....
Entry kali ni nak cer pasal HP.... Korang pernah ke dengar HP CAP SINGA LAUT... mesti x kan.... of course la... nama glamour CSL.... haaaa yang ni mesti pernah dengar kan....

Zaman sekrang ni semua dah canggih sampaikan Hp pun men sentuh2 je kalau nak call, canggih kan.. siap leh internet bagai lg.. x macam saya orang biasa2 je... so guna la HP CAP SINGA LAUT.... nama ni ada org yg ckp...tapi betul jugak kan... CSL tu hanya short form je... boleh pakai jugak ckp org tu....

Nak jadikan cerita memang la aku ni ada 2 biji HP, alaaaa HP murah2 je walaupun guna 2 line... janji leh call... leh sms... haaa tu yg penting kan.... bak kata My Mr. Hensem...

"honey ni x leh guna HP yang mahal2 nanti kang jahanam!! guna ke la HP yg ada tu"

Kesian kan...
Semenjak ada budak kecik yang bijaksana ni... habis semua barang aku dah jadi hak milik dia.. termasuk la HP CAP SINGA LAUT (CSL), mana x nya... budak2 sekarang ni pandai .. ko bg la dia HP mainan dia tau yg tu x de function, ni keje si Thaqif la ni... men HP mummy sampai jahanam...!!!!




Yang ni la HP aku... dulu beli cuma RM68 je.. sekrang aku x tahu la brapa.. ntah2 lg murah kot....
Anyway x kisah la jenama ape.. yang penting leh jawab call kan...

Alaaaa x yah nak ckp lebih la ja... HP ni  pun bukan ko yang beli... hubby ko yang beli so x yah ckp banyak la... hahahaha....

Pssssstttttt..... Sebenarnya saje je bg Thaqif main sampai rosak... ni la caranya nak ngecek hubby belikan HP baru... keh..keh..keh... so sekrang ni Hp aku yang CAP SINGA LAUT ni sah menjadi hak milik kekal pada Thaqif Asyraf Junaidi....

Mummy plak terpakse la off no. celcom untuk sementara waktu.... (sementara babah nak belikan HP baru... confident je ni), so pada sape2 yang nak call/sms aku buat masa ni cr la aku guna no. maxis ye....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...