I Love JB

Friday 20 July 2012

SITE VISIT

Erm... sebenarnya kejadian ni berlaku hari khamis.. memandangkan bz x sempat la nak post membawa ke jumaat cuti emergency sebab baby x sihat demam so lg la x sempat kan...

Nak cerita entry kali ni pasal site visit, now aku akan g ke site (tapak project yang pasti bukan project aku, project boss aku la), aku akan ke site setiap 2 minggu sekali untuk buat laporan perkembangan kerja-kerja kat site...

Ye memang r aku ada kad hijau (ala CIDB la) sebab tu la aku berani g site, tapi ape yg terjadi hari tu g site pakai jeans ngan t-shirt company... dengan x pakai helmet keselamatan (of couruse la aku punya sendri), terus je masuk site,, dah la site penuh dengan lecak sebab smlm hujan lebat so site sure la penuh dengan tanah lembap kan...

Tapi ape yang membuat aku x leh bla dengan selamba aku g site dengan pakai....



Hahahahaha... boleh x hengat yang aku ke siteleh bedal pakai sandal ni je...  x pe la nasib baik pakai sandal buruk so x rasa ape la..  abaikan kasut buruk tu.. memang dah buruk sampaikan tapak pun x de... sebab senang nak sarung aku bedal je la.. selagi leh sarung... huhuhu...
Lepas tgk je Alamak!!! (sambil tepuk dahi) aku terpakai sandal la masuk site... memang confirm r penuih dengann tanah2 kat site tu.... Sampaikan orang kat site leh ckp
"jaja kat site dah mcm iklan shampoo la.."

aku pun jawab la..

Kuang ajooooo!!!!

x pe la janji keje aku siap... sandal pun sandal la...

So MORAL OF THE STORY korang kalau nak g site jgn lupa pakai safety boot , & helmet.... bukan ape untuk keselamatan diri....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...