I Love JB

Sunday, 21 June 2015

SELAMAT HARI BAPA BUAT HERO2 KU SEMUA

"AYAH ADALAH SEORANG GURU YANG TERBAIK DALAM MENGAJAR ERTI KEHIDUPAN"

Hanya seorang pemandu lori..
Dia balik bawak Milo ber tin2..
Dia lah sanggup tido dengan air kencing saya...
Dia lah yg mengendong dan dukung sy di saat sy sakit..
Dia lah yg bersusah2 berlari2 anak sambil dukung sy ke hospital.
Dia lah yg bersabar dengan karenah sy yg sngt mengade2..
😢😢😢😢
Dia lah seorang bapa yg tidak pernah marah atau pukul sy dr kecik hingga akhir hayatnya..
Tapi itu semua hanya tinggal kenangan ...nak beri ucapan Bak x dngr... hanya doa buat Bak yg ku syg.. tiada yg boleh tandingan kehebatan Bak selama jd bapa sy...
Saya syg Bak Sy.. sy rindu Bak sy.. 

AL- FATEHAH KAMARUDDIN B. BUJANG

*******************************************************************
Hampir 11 tahun saya kenal dia.
Selama sy kenal dia...
Dia lah bapa mertua sy yg baik..
Walaupun tegas dia tak pernah marah sy..
Jika sy ada macam2 yg dia nak ada kan...
Dia lah orang yg pertama resah bila kitaorg susah..
Dialah org yg banyak membantu kitaorg..
That's my Abah walaupun dia tidak sihat kami sentiasa mendoakan Abah kuat untuk meneruskan sisa hidupnya... kami sentiasa doa supaya Abah sihat mcm dulu walaupun mustahil... kitaorg sayang Abah ketat2...
Selamat Hari Bapa 
HJ. MOKTHSIM B. SUKIRNAN

******************************************************************







******************************************************************

Dialah suami... dialah lah pakwe... dialah lah kawan...
Sakit macamne dia tetap keje demi istri dan anak..
Misi dia adalah membahagiakan anak dan istri selagi termampu..
Dialah babah yg bersabar..
Dialah babah yg sanggup cebok berak anak..
Dialah babah yang buatkan susu anak di tgh malam.
Dialah babah yg menjaga sy semasa sakit..
Dialah babah yg bg sy makan telur goreng hangus
😂😂
Awak suami dan babah yg hebat kini dan selamanya in shaa allah...
Saya syg awak selamanya...
Selamat Hari Bapa suami ku syg..
JUNAIDI B. MOKTHSIM

******************************************************************
MEMGHARGAI ANDA BERTIGA DAN MENGENALI SERTA MENYANYANGI ANDA BERTIGA ADALAH MOMENT PALING INDAH


3 comments:

  1. ayah kandung sue meninggal masa umur sue 4 tahun...suami pon anak yatim masa berkahwin dgn sue...boleh dikatakan sue tak merasa sgt kasih syg ayah... sedih plak....


    singgah blogwalking! salam ramadhan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. owh sedihnya.... kalau ada ayah mertua dapat jugak merasa walaupun tak sama kan... ayah saya meninggal umur saya 14 tahun..

    tq singgah salam Ramadhan jugak yer..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...