I Love JB

Wednesday 17 June 2015

Kejutan Buat Cinta Hati Ku

Cerita surprise untuk si dia

Ceritanya my hubby memang tak pernah sambut atau meraikan hari ulang tahun dia...
kesian kan... sebab memang tak di biasakan.... cuma ucapan dan doa saje itu pun dah cukup katanya...
Tapi bagi aku yang keluarga selalu biasakan dengan sambutan hari lahir dah jadi terbiasa... macam sedih plak tengok suami mcm tak ada ape2 di hari gembira dia...
Jadi plan kali ni aku buat simple jer beli kek masak nasi lemak kesukaan dia dan panggil akak aku dan abg ipar aku datang makan sama dan bacakan doa selamat tuk suami aku...
Setiap tahun aku buat surprise cuma kali ni sangat simple sebab waktu bekerja kan.... padahal smlm nya aku dah belanja dia makan steamboat hehehe....



Walaupun simple...
Walaupun dia demam..
Dia tetap senyum...
Alhamdulilah dapat surprise kan hubby yg tengah demam celeb besday dia smlm..
Terima kasih ayah cu bacakan doa..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...