I Love JB

Tuesday 6 March 2012

IBU RAKAM GAMBAR ANAK DIROGOL

Entry kali ni aku macam nak luahkan perasaan aku yang sakit sangat.....

Semalam masa aku tgk berita kat TV3 tu terdengar plak berita tentang "anak dirogol oleh teman lelaki ibu & ibu merakamkan detik2 anak dirogol"

Ish!!!!! aku memang geram sangat ape tak nya...gile ke ape??? mak dia ni...

pagi2 g keje dah dengar brita ni lagi kat berita radio waaaa bikin hati aku panas.. yang wat aku marah mak dia ni macam x de otak!!

aku geram sangat & post la kat wall FB aku.. rata2 pun semua x suka ngan tindakan mak budak tu...

ce la korang tgk komen kawan2 aku tetang kes ni...


1st post


2nd sambungan dr 1st


komen dari kawan2 aku...


memang patut diberikan hukuman yg berat biar makd ia tu rasa!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...