I Love JB

Monday 21 May 2012

SELAMAT HARI IBU & BAPA....

Sepatutnya saya ucapkan pd ibu & bapa saya ....
tapi ape kan daya mereka telah pergi buat selama2 nya.....
ape yang mampu hanyalah redha & doa semoga ROHNYA DICUCURI RAHMAT...

saya memang anak manja....
saya sangat manja dengan arwah bak saya (bapa saya)...
g mana2 pun mesti nak ikut...
kene marah ngan mak pun bak yg tukang back up....
bak g ngeteh ngan kawan2 pun saya ikut.....
saya tido pun dengan bak....
saya selalu sakit bak saya la yg dukung saya dr rumah ke hospital... (umah dekat ngan hospital)
bila demam mesti bak belikan coklat walaupun sy x suka coklat...
hari2 balik keje mesti belikan VITIGEN.....

BAPA saya memang hebat & terbaik.... aja rindukan & sygkan bak,....







tapi..... walau sy manja ngan bak saya... bila ada masalah mesti cr mak...
bila lapar mesti cr mak...
kalau sakit mesti jerit makkkk!!!
kalau terperabjat mesti panggil makkkk!!!
pendek cerita semuanya mak.....

baru sekrang saya tahu & rasa kenapa saya cr mak.....
memang patut pun...

IBU KAU LA RATU HATIKU......... aja rindukan & sygkan mak....









walau macam mana pun saya masih ada ibu & bapa mertua yang sangat baik...
sebagai ganti mertua la tempat saya meluahkan ucapan hari ibu & bapa...
ape pun saya telah call ibu mertua saya & bg ucapan SELAMAT HARI IBU  & berterima kasih kerana telah menjadi seorang ibu mertua yang sangat baik sepanjang sy jd anak menantu...

terima kasih mak & abah.... jaja tetap sayangkan mak & abah.....

jd pada semua kawan2 hargai la ibu bapa anda selagi mereka bernyawa.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...