I Love JB

Friday 18 May 2012

LAMBATNYA MASA BERJALAN....

Haiii la jam... nape la ko lambat sangat bergerak....
Bila la nak kol 5 ptg ni....

Orang cakap kalau kita asik tgk jam je mesti masa macam lambat je berjalan kan.... jd jgn la selalu tgk jam....
Arggggghhhhhh!!!!!!!!!! tapi tetap nak tgk walaupun dah tau jawapannya masih belum time balik...

Plus hari ni mood aku memang x brapa nak cantik r....
- malas
- mengantuk
- sakit pinggang
- nak demam
- seram sejuk
- letih...

Semua mood ni ada pd aku.... ntah la x tahu ape dah jd... maybe hari malas aku kot...

Sepatutnya hari ni jumaat adalah hari yg indah tapi aku leh plak malas....
mungkin aku terlalu letih dengan kerja2 hari2 tu psl la jd mcmni.... Aku paling takut kalau demam sebab kalau la aku demam sape yg nak jaga??? nak harapkan mr. hensem saya??? erm.... boleh la tapi x nak la susahkan dia sebab dia pun penat keje gak...

Sekarang ni dalam pale otak aku hanya nak tidoo... tido..tido.... tapi aku ni plak jenis yang susah nak tido siang.... sampai sakit kepala aku tahan mengantuk... sebab aku sebenarnya x suka tido siang sebab kalau tido siang ni boleh memelembapkan kecergasan otak kita... (ini adalah pimikiran aku je sebab dah di biasakan dr kecik ngan mak so dah terbiasa..hihihi) & salah 1 sebab nape aku x suka tido siang sebab boleh jdkan badan kita gemok.... arrrggghhhhhh sudah la ja.. dah memang ko gemok mengaku je la...

aku harap lepas aku habis update blog ni jam dah menunjukkan kol 5 so hurreyyyyyy!!!!!!
(boleh ke sebab sekrang ni pun baru je jam 3.39 ptg adoiiiii!!!! lambatnya rasanya aku dah x tgk jam lama da tapi mcm jam ni x bergerak plak....


So MORAL OF THE STORY jgn la kamu tgk jam selalu jika ingin waktu berjalan dengan pantas.....


ngeeeee....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...