I Love JB

Monday 27 May 2013

Bosan Tukar Hangin Pulak~~

Erm... ape nak dikata kan.. bila dah lama x update blog terasa rindu tapi ape yang aku nak update?? wat masa sekrang ni memang x de idea aku nak coretkan kat sini.. orang lain 1 hari boleh update banyak mcm aku??? haram..... 1 pun susah nak update..

Bukan aku malas nak layan blog lagi tapi bz.. bz??? ape yang aku bz sangat sampai x boleh nak update blog macam biasa... jawapannya NTAH AKU PUN X TAHU...

So senang nak cakap dalam kepala otak aku skrang ni tengah KOSONG.. bak kata omputih BLANK..
Ok la balik pada tajuk yang tertera kat atas tu... BOSAN TUKAR HANGIN PLAK, sebenarnya aku sendri tengok blog aku ni mcm agak membosan kan.. sebab kaler tu gak... mentang-mentang la aku ni peminat tegar hijau... so semua pun nak hijau... 


Kaler Blog Lama..


Jadi kali ni meh kita tukar sikit... lari dari minat asal.. meh kita tukar dari hijau kepada PINK!!!! jangan marah ye peminat PINK sekalian terutama kawan aku yang sorang ni terlalu obses sangat ngan PINK.. (ntah betul ke idak eja obses ni.. haaa bedal je la..)


Tadaaaaaa... kaler baru....


Lawo ke tidak tu belakang cite ok.. yang penting berwajah baru... upsss bukan wajah tapi berkulit baru... wawawawaa....

So aku harap dengan kaler baru ni ada lah semangat tuk aku mengupdate blog yang dah lama ku tinggalkan... JOM kita berblogger....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...